diff --git a/modules/wolfgame.py b/modules/wolfgame.py index 890b742..aaccafa 100644 --- a/modules/wolfgame.py +++ b/modules/wolfgame.py @@ -1224,7 +1224,7 @@ def begin_day(cli): var.GUARDED = {} msg = ("De burgers moeten nu stemmen wie ze willen elimineren. "+ - 'gebruik "{0}lynch " om je stem door te geven. {1} stemmen '+ + 'gebruik "{0}hang " om je stem door te geven. {1} stemmen '+ 'zijn nodig om iemand te elimineren.').format(botconfig.CMD_CHAR, len(var.list_players()) // 2 + 1) cli.msg(chan, msg) var.LOGGER.logMessage(msg) @@ -1425,7 +1425,7 @@ def chk_nightdone(cli): -@cmd("lynch", "vote") +@cmd("hang", "vote") def vote(cli, nick, chann_, rest): """Use this to vote for a candidate to be lynched""" chan = botconfig.CHANNEL @@ -1522,7 +1522,7 @@ def retract(cli, nick, chann_, rest): -@cmd("shoot") +@cmd("schiet") def shoot(cli, nick, chann_, rest): """Use this to fire off a bullet at someone in the day if you have bullets""" @@ -1637,7 +1637,7 @@ def shoot(cli, nick, chann_, rest): -@pmcmd("kill") +@pmcmd("dood") def kill(cli, nick, rest): if var.PHASE in ("geen", "join"): cli.notice(nick, "Er is geen spel bezig.") @@ -1692,7 +1692,7 @@ def kill(cli, nick, rest): chk_nightdone(cli) -@pmcmd("guard", "protect", "save") +@pmcmd("bescherm", "protect", "save") def guard(cli, nick, rest): if var.PHASE in ("geen", "join"): cli.notice(nick, "Er is geen spel bezig.") @@ -1741,7 +1741,7 @@ def guard(cli, nick, rest): -@pmcmd("observe") +@pmcmd("observeer") def observe(cli, nick, rest): if var.PHASE in ("geen", "join"): cli.notice(nick, "Er is geen spel bezig.") @@ -1843,7 +1843,7 @@ def investigate(cli, nick, rest): -@pmcmd("visit") +@pmcmd("bezoek") def hvisit(cli, nick, rest): if var.PHASE in ("geen", "join"): cli.notice(nick, "Er is geen spel bezig.") @@ -1897,7 +1897,7 @@ def is_fake_nick(who): -@pmcmd("see") +@pmcmd("zie") def see(cli, nick, rest): if var.PHASE in ("geen", "join"): cli.notice(nick, "Er is geen spel bezig.") @@ -2061,16 +2061,16 @@ def transition_night(cli): if normal_notify: if wolf in var.ROLES["wolf"]: pm(cli, wolf, ('Jij bent een \u0002wolf\u0002. het is aan jou om alle burgers '+ - 'te doden. gebruik "kill " om een burger te doden.')) + 'te doden. gebruik "dood " om een burger te doden.')) elif wolf in var.ROLES["verrader"]: pm(cli, wolf, ('Jij bent een \u0002verrader\u0002. Je bent net als elke andere '+ 'burger en zelfs een ziener kan jij ware identiteit zien. '+ 'Alleen rechercheurs kan. ')) else: pm(cli, wolf, ('Je bent een \u0002c\u0002. In de nacht kun je vliegen. '+ - 'Gebruik "kill " om een burger te doden. Daarnaast, kun '+ - 'je "observe " gebruiken om te zien of iemand in bed is of niet. '+ - 'Observeren (observe) be schermt je tegen deelname bij het doden.')) + 'Gebruik "dood " om een burger te doden. Daarnaast, kun '+ + 'je "observeer " gebruiken om te zien of iemand in bed is of niet. '+ + 'Observeren (observeer) be schermt je tegen deelname bij het doden.')) if len(wolves) > 1: pm(cli, wolf, 'Oh ja, Als je mij een prive bericht stuurd, stuur ik die door naar de wolven.') else: @@ -2098,7 +2098,7 @@ def transition_night(cli): pm(cli, seer, ('Jij bent een \u0002ziener\u0002. '+ 'Het is je werk om de wolf te vinden, je '+ 'kan één visioen per nacht hebben. '+ - 'Gebruik "see " om de rol van een speler te zien.')) + 'Gebruik "zie " om de rol van een speler te zien.')) else: pm(cli, seer, "Je bent een \02ziener\02.") # !simple pm(cli, seer, "Spelers: "+", ".join(pl)) @@ -2111,7 +2111,7 @@ def transition_night(cli): cli.msg(harlot, ('Je bent een \u0002onschuldige meisje\u0002. '+ 'Je brengt de nacht door met één persoon per ronde. '+ 'Als je een slachtoffer van een wolf of een wolf bezoekt, '+ - 'wordt je gedood. Gebruik "visit " om een speler te bezoeken.')) + 'wordt je gedood. Gebruik "bezoek " om een speler te bezoeken.')) else: cli.notice(harlot, "Jij bent een \02onschuldige meisje\02.") # !simple pm(cli, harlot, "Spelers: "+", ".join(pl)) @@ -2124,7 +2124,7 @@ def transition_night(cli): cli.msg(g_angel, ('Jij bent een \u0002bescherm engel\u0002. '+ 'Het is je werk om burgers te beschermen. Als je een wolf '+ 'beschermd, is er een 50/50 kans dat je overlijdt, als je een slachtoffer '+ - 'beschermd, blijven ze leven. Gebruik "guard " om een speler te beschermen.')) + 'beschermd, blijven ze leven. Gebruik "bescherm " om een speler te beschermen.')) else: cli.notice(g_angel, "Je bent een \02bescherm engel\02.") # !simple pm(cli, g_angel, "Spelers: " + ", ".join(pl)) @@ -2157,7 +2157,8 @@ def transition_night(cli): if norm_notify: gun_msg = ("Jij hebt een geweer met zilveren kogels. Je kunt hem alleen "+ "overdag gebruiken. Als je op een wolf schiet, hij/zij zal direct sterven, maar schiet "+ - "je een burger, de burger zal het waarschijnlijk overleven. Je hebt {0}.") + "je een burger, de burger zal het waarschijnlijk overleven. Gebruik !schiet om "+ + "iemand neer te schieten. Je hebt {0}.") else: gun_msg = ("Je hebt een \02geweer\02 met {0}.") if var.GUNNERS[g] == 1: