|
|
|
@ -844,7 +844,7 @@ def chk_win(cli):
@@ -844,7 +844,7 @@ def chk_win(cli):
|
|
|
|
|
not var.ROLES["verrader"] and |
|
|
|
|
not var.ROLES["weerkraai"]): |
|
|
|
|
cli.msg(chan, ("Game over! Alle wolven zijn dood! De burgers "+ |
|
|
|
|
"filleren ze, BBQ ze, en hebben een stevige maaltijd.")) |
|
|
|
|
"fileren ze, BBQ ze, en hebben een stevige maaltijd.")) |
|
|
|
|
var.LOGGER.logMessage(("Game over! Alle wolven zijn dood! De burgers "+ |
|
|
|
|
"filleren ze, BBQ ze, en hebben een stevige maaltijd.")) |
|
|
|
|
village_win = True |
|
|
|
@ -973,13 +973,13 @@ def reaper(cli, gameid):
@@ -973,13 +973,13 @@ def reaper(cli, gameid):
|
|
|
|
|
pl = var.list_players() |
|
|
|
|
x = [a for a in to_warn if a in pl] |
|
|
|
|
if x: |
|
|
|
|
cli.msg(chan, ("{0}: \u0002Je Bent Idle voor een tijdje. "+ |
|
|
|
|
"Doe actief mee of je word binnenkort "+ |
|
|
|
|
cli.msg(chan, ("{0}: \u0002Je hebt al een tijdje niets gezegd. "+ |
|
|
|
|
"Doe actief mee of je wordt binnenkort "+ |
|
|
|
|
"dood verklaard.\u0002").format(", ".join(x))) |
|
|
|
|
for dcedplayer in list(var.DISCONNECTED.keys()): |
|
|
|
|
_, timeofdc, what = var.DISCONNECTED[dcedplayer] |
|
|
|
|
if what == "quit" and (datetime.now() - timeofdc) > timedelta(seconds=var.QUIT_GRACE_TIME): |
|
|
|
|
cli.msg(chan, ("\02{0}\02 is gestorven door een fatale aanvan van wilde dieren. "+ |
|
|
|
|
cli.msg(chan, ("\02{0}\02 is gestorven door een fatale aanval van wilde dieren. "+ |
|
|
|
|
"Hij/zij was een \02{1}\02.").format(dcedplayer, var.get_role(dcedplayer))) |
|
|
|
|
if not del_player(cli, dcedplayer, devoice = False): |
|
|
|
|
return |
|
|
|
@ -1036,7 +1036,7 @@ def goat(cli, nick, chan, rest):
@@ -1036,7 +1036,7 @@ def goat(cli, nick, chan, rest):
|
|
|
|
|
cli.notice(nick, "Dat kun je alleen overdag doen.") |
|
|
|
|
return |
|
|
|
|
if var.GOATED: |
|
|
|
|
cli.notice(nick, "Je kunt dat maar een keer per dag doen.") |
|
|
|
|
cli.notice(nick, "Je kunt dat maar 1 keer per dag doen.") |
|
|
|
|
return |
|
|
|
|
ul = list(var.USERS.keys()) |
|
|
|
|
ull = [x.lower() for x in ul] |
|
|
|
@ -1145,7 +1145,7 @@ def on_nick(cli, prefix, nick):
@@ -1145,7 +1145,7 @@ def on_nick(cli, prefix, nick):
|
|
|
|
|
cli.mode(chan, "+v", nick, nick+"!*@*") |
|
|
|
|
del var.DISCONNECTED[nick] |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cli.msg(chan, ("\02{0}\02 is terug gekeerd naar "+ |
|
|
|
|
cli.msg(chan, ("\02{0}\02 is teruggekeerd naar "+ |
|
|
|
|
"het dorp.").format(nick)) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
def leave(cli, what, nick, why=""): |
|
|
|
@ -1173,13 +1173,13 @@ def leave(cli, what, nick, why=""):
@@ -1173,13 +1173,13 @@ def leave(cli, what, nick, why=""):
|
|
|
|
|
msg = ("\02{0}\02 is gestorven door het eten van giftige bessen. "+ |
|
|
|
|
"Hij/zij was een \02{1}\02.").format(nick, var.get_role(nick)) |
|
|
|
|
elif what == "quit" and (not var.QUIT_GRACE_TIME or var.PHASE == "join"): |
|
|
|
|
msg = ("\02{0}\02 is gestorven door een fatale aan van van wilde dieren. "+ |
|
|
|
|
msg = ("\02{0}\02 is gestorven door een fatale aanval van wilde dieren. "+ |
|
|
|
|
"Hij/zij was een \02{1}\02.").format(nick, var.get_role(nick)) |
|
|
|
|
elif what != "kick": |
|
|
|
|
msg = "\u0002{0}\u0002 is vermist.".format(nick) |
|
|
|
|
killhim = False |
|
|
|
|
else: |
|
|
|
|
msg = ("\02{0}\02 is gestorven door van een klif te vallen. "+ |
|
|
|
|
msg = ("\02{0}\02 is gestorven door van een klif af te vallen. "+ |
|
|
|
|
"Hij/zij was een \02{1}\02.").format(nick, var.get_role(nick)) |
|
|
|
|
cli.msg(botconfig.CHANNEL, msg) |
|
|
|
|
var.LOGGER.logMessage(msg.replace("\02", "")) |
|
|
|
@ -1245,9 +1245,9 @@ def night_warn(cli, gameid):
@@ -1245,9 +1245,9 @@ def night_warn(cli, gameid):
|
|
|
|
|
return |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cli.msg(botconfig.CHANNEL, ("\02A De burgers worden wakker en het valt ze op " + |
|
|
|
|
"dat het buiten nogsteeds donker is. " + |
|
|
|
|
"dat het buiten nog steeds donker is. " + |
|
|
|
|
"De nacht is bijna voorbij en er zijn " + |
|
|
|
|
"nogsteeds geluiden te horen in het dorp.\02")) |
|
|
|
|
"nog steeds geluiden te horen in het dorp.\02")) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
def transition_day(cli, gameid=0): |
|
|
|
|
if gameid: |
|
|
|
@ -1392,7 +1392,7 @@ def transition_day(cli, gameid=0):
@@ -1392,7 +1392,7 @@ def transition_day(cli, gameid=0):
|
|
|
|
|
mmsg = ("tijdens het zoeken naar {2}'s eigendommen, Je vond " + |
|
|
|
|
"een geweer geladen met {0} zilveren kogel{1}! " + |
|
|
|
|
"Je kunt deze alleen overdag gebruiken. " + |
|
|
|
|
"Als je een wolf raakt, kan het zijn dat je hem perongeluk zal missen. " + |
|
|
|
|
"Als je een wolf raakt, kan het zijn dat je hem per ongeluk zal missen. " + |
|
|
|
|
"Als je een burger raakt, zal het waarschijnlijk zijn dat deze gewond raakt.") |
|
|
|
|
if numbullets == 1: |
|
|
|
|
mmsg = mmsg.format(numbullets, "", victim) |
|
|
|
@ -1477,7 +1477,7 @@ def vote(cli, nick, chann_, rest):
@@ -1477,7 +1477,7 @@ def vote(cli, nick, chann_, rest):
|
|
|
|
|
var.VOTES[voted] = [nick] |
|
|
|
|
else: |
|
|
|
|
var.VOTES[voted].append(nick) |
|
|
|
|
cli.msg(chan, ("\u0002{0}\u0002 stemmen voor "+ |
|
|
|
|
cli.msg(chan, ("\u0002{0}\u0002 stemt voor "+ |
|
|
|
|
"\u0002{1}\u0002.").format(nick, voted)) |
|
|
|
|
var.LOGGER.logMessage("{0} stemmen voor {1}.".format(nick, voted)) |
|
|
|
|
var.LOGGER.logBare(voted, "VOTED", nick) |
|
|
|
@ -1661,7 +1661,7 @@ def kill(cli, nick, rest):
@@ -1661,7 +1661,7 @@ def kill(cli, nick, rest):
|
|
|
|
|
if role == "weerkraai": # Check if flying to observe |
|
|
|
|
if var.OBSERVED.get(nick): |
|
|
|
|
pm(cli, nick, ("Je bent al in een weerkraai veranderd; En daarom, "+ |
|
|
|
|
"ben je physiek niet in staat burgers te doden.")) |
|
|
|
|
"ben je fysiek niet in staat burgers te doden.")) |
|
|
|
|
return |
|
|
|
|
pl = var.list_players() |
|
|
|
|
pll = [x.lower() for x in pl] |
|
|
|
@ -1681,7 +1681,7 @@ def kill(cli, nick, rest):
@@ -1681,7 +1681,7 @@ def kill(cli, nick, rest):
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
victim = pl[pll.index(target)] |
|
|
|
|
if victim == nick: |
|
|
|
|
pm(cli, nick, "Zelfmoord is slecht. Doe het niet.") |
|
|
|
|
pm(cli, nick, "Zelfmoord is slecht. Doe het niet!") |
|
|
|
|
return |
|
|
|
|
if victim in var.ROLES["wolf"]+var.ROLES["weerkraai"]: |
|
|
|
|
pm(cli, nick, "Je mag allen burgers doden, niet de andere wolven.") |
|
|
|
@ -1775,7 +1775,7 @@ def observe(cli, nick, rest):
@@ -1775,7 +1775,7 @@ def observe(cli, nick, rest):
|
|
|
|
|
return |
|
|
|
|
victim = pl[pll.index(target)] |
|
|
|
|
if victim == nick.lower(): |
|
|
|
|
pm(cli, nick, "Misschien moet je, inplaats van dit, iemand vermoorden.") |
|
|
|
|
pm(cli, nick, "Misschien moet je in plaats van dit, iemand vermoorden.") |
|
|
|
|
return |
|
|
|
|
if nick in var.OBSERVED.keys(): |
|
|
|
|
pm(cli, nick, "Je vliegt al naar \02{0}\02's huis.".format(var.OBSERVED[nick])) |
|
|
|
@ -2273,9 +2273,9 @@ def start(cli, nick, chann_, rest):
@@ -2273,9 +2273,9 @@ def start(cli, nick, chann_, rest):
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
if var.ADMIN_TO_PING: |
|
|
|
|
if "join" in COMMANDS.keys(): |
|
|
|
|
COMMANDS["join"] = [lambda *spam: cli.msg(chan, "Dit commanda is uitgeschakeld door een administrator.")] |
|
|
|
|
COMMANDS["join"] = [lambda *spam: cli.msg(chan, "Dit commando is uitgeschakeld door een administrator.")] |
|
|
|
|
if "start" in COMMANDS.keys(): |
|
|
|
|
COMMANDS["start"] = [lambda *spam: cli.msg(chan, "Dit commanda is uitgeschakeld door een administrator.")] |
|
|
|
|
COMMANDS["start"] = [lambda *spam: cli.msg(chan, "Dit commando is uitgeschakeld door een administrator.")] |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
var.ROLES = {} |
|
|
|
|
var.CURSED = [] |
|
|
|
@ -2404,7 +2404,7 @@ def wait(cli, nick, chann_, rest):
@@ -2404,7 +2404,7 @@ def wait(cli, nick, chann_, rest):
|
|
|
|
|
cli.notice(nick, "Er is geen spel bezig.") |
|
|
|
|
return |
|
|
|
|
if var.PHASE != "join": |
|
|
|
|
cli.notice(nick, "Werewolf is already in play.") |
|
|
|
|
cli.notice(nick, "Weerwolven van Wakkerdam is al bezig..") |
|
|
|
|
return |
|
|
|
|
if nick not in pl: |
|
|
|
|
cli.notice(nick, "Je speelt nu niet mee.") |
|
|
|
@ -2613,7 +2613,7 @@ def coin(cli, nick, chan, rest):
@@ -2613,7 +2613,7 @@ def coin(cli, nick, chan, rest):
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cli.msg(chan, "\2{0}\2 gooit een munt in de lucht...".format(nick)) |
|
|
|
|
var.LOGGER.logMessage("{0} gooit een munt in de lucht...".format(nick)) |
|
|
|
|
cmsg = "De munt land op \2{0}\2.".format("kop" if random.random() < 0.5 else "munt") |
|
|
|
|
cmsg = "De munt valt op \2{0}\2.".format("kop" if random.random() < 0.5 else "munt") |
|
|
|
|
cli.msg(chan, cmsg) |
|
|
|
|
var.LOGGER.logMessage(cmsg) |
|
|
|
|
|
|
|
|
@ -2672,9 +2672,9 @@ def flastgame(cli, nick, rest):
@@ -2672,9 +2672,9 @@ def flastgame(cli, nick, rest):
|
|
|
|
|
chan = botconfig.CHANNEL |
|
|
|
|
if var.PHASE != "join": |
|
|
|
|
if "join" in COMMANDS.keys(): |
|
|
|
|
COMMANDS["join"] = [lambda *spam: cli.msg(chan, "Dit commanda is uitgeschakeld door een administrator.")] |
|
|
|
|
COMMANDS["join"] = [lambda *spam: cli.msg(chan, "Dit commando is uitgeschakeld door een administrator.")] |
|
|
|
|
if "start" in COMMANDS.keys(): |
|
|
|
|
COMMANDS["start"] = [lambda *spam: cli.msg(chan, "Dit commanda is uitgeschakeld door een administrator.")] |
|
|
|
|
COMMANDS["start"] = [lambda *spam: cli.msg(chan, "Dit commando is uitgeschakeld door een administrator.")] |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cli.msg(chan, "Een nieuw spel starten is uitgeschakeld door \02{0}\02.".format(nick)) |
|
|
|
|
var.ADMIN_TO_PING = nick |
|
|
|
|