Browse Source

Schieten uitgelegd en statestieken bij het starten weergegeven

translation
Rogier Neeleman 10 years ago
parent
commit
082ffdf78c
  1. 4
      modules/wolfgame.py

4
modules/wolfgame.py

@ -2158,7 +2158,7 @@ def transition_night(cli):
gun_msg = ("Jij hebt een geweer met zilveren kogels. Je kunt hem alleen "+ gun_msg = ("Jij hebt een geweer met zilveren kogels. Je kunt hem alleen "+
"overdag gebruiken. Als je op een wolf schiet, hij/zij zal direct sterven, maar schiet "+ "overdag gebruiken. Als je op een wolf schiet, hij/zij zal direct sterven, maar schiet "+
"je een burger, de burger zal het waarschijnlijk overleven. Gebruik !schiet <naam> om "+ "je een burger, de burger zal het waarschijnlijk overleven. Gebruik !schiet <naam> om "+
"iemand neer te schieten. Je hebt {0}.") "iemand neer te schieten. Dit moet je in het algemene kanaal doen. Je hebt {0}.")
else: else:
gun_msg = ("Je hebt een \02geweer\02 met {0}.") gun_msg = ("Je hebt een \02geweer\02 met {0}.")
if var.GUNNERS[g] == 1: if var.GUNNERS[g] == 1:
@ -2382,7 +2382,7 @@ def start(cli, nick, chann_, rest):
reapertimer.daemon = True reapertimer.daemon = True
reapertimer.start() reapertimer.start()
stats(cli, chan, chan, rest)
@hook("error") @hook("error")
def on_error(cli, pfx, msg): def on_error(cli, pfx, msg):

Loading…
Cancel
Save