Browse Source

Commando's vertaald

translation
Rogier Neeleman 10 years ago
parent
commit
825960ef08
  1. 33
      modules/wolfgame.py

33
modules/wolfgame.py

@ -1224,7 +1224,7 @@ def begin_day(cli): @@ -1224,7 +1224,7 @@ def begin_day(cli):
var.GUARDED = {}
msg = ("De burgers moeten nu stemmen wie ze willen elimineren. "+
'gebruik "{0}lynch <nick>" om je stem door te geven. {1} stemmen '+
'gebruik "{0}hang <nick>" om je stem door te geven. {1} stemmen '+
'zijn nodig om iemand te elimineren.').format(botconfig.CMD_CHAR, len(var.list_players()) // 2 + 1)
cli.msg(chan, msg)
var.LOGGER.logMessage(msg)
@ -1425,7 +1425,7 @@ def chk_nightdone(cli): @@ -1425,7 +1425,7 @@ def chk_nightdone(cli):
@cmd("lynch", "vote")
@cmd("hang", "vote")
def vote(cli, nick, chann_, rest):
"""Use this to vote for a candidate to be lynched"""
chan = botconfig.CHANNEL
@ -1522,7 +1522,7 @@ def retract(cli, nick, chann_, rest): @@ -1522,7 +1522,7 @@ def retract(cli, nick, chann_, rest):
@cmd("shoot")
@cmd("schiet")
def shoot(cli, nick, chann_, rest):
"""Use this to fire off a bullet at someone in the day if you have bullets"""
@ -1637,7 +1637,7 @@ def shoot(cli, nick, chann_, rest): @@ -1637,7 +1637,7 @@ def shoot(cli, nick, chann_, rest):
@pmcmd("kill")
@pmcmd("dood")
def kill(cli, nick, rest):
if var.PHASE in ("geen", "join"):
cli.notice(nick, "Er is geen spel bezig.")
@ -1692,7 +1692,7 @@ def kill(cli, nick, rest): @@ -1692,7 +1692,7 @@ def kill(cli, nick, rest):
chk_nightdone(cli)
@pmcmd("guard", "protect", "save")
@pmcmd("bescherm", "protect", "save")
def guard(cli, nick, rest):
if var.PHASE in ("geen", "join"):
cli.notice(nick, "Er is geen spel bezig.")
@ -1741,7 +1741,7 @@ def guard(cli, nick, rest): @@ -1741,7 +1741,7 @@ def guard(cli, nick, rest):
@pmcmd("observe")
@pmcmd("observeer")
def observe(cli, nick, rest):
if var.PHASE in ("geen", "join"):
cli.notice(nick, "Er is geen spel bezig.")
@ -1843,7 +1843,7 @@ def investigate(cli, nick, rest): @@ -1843,7 +1843,7 @@ def investigate(cli, nick, rest):
@pmcmd("visit")
@pmcmd("bezoek")
def hvisit(cli, nick, rest):
if var.PHASE in ("geen", "join"):
cli.notice(nick, "Er is geen spel bezig.")
@ -1897,7 +1897,7 @@ def is_fake_nick(who): @@ -1897,7 +1897,7 @@ def is_fake_nick(who):
@pmcmd("see")
@pmcmd("zie")
def see(cli, nick, rest):
if var.PHASE in ("geen", "join"):
cli.notice(nick, "Er is geen spel bezig.")
@ -2061,16 +2061,16 @@ def transition_night(cli): @@ -2061,16 +2061,16 @@ def transition_night(cli):
if normal_notify:
if wolf in var.ROLES["wolf"]:
pm(cli, wolf, ('Jij bent een \u0002wolf\u0002. het is aan jou om alle burgers '+
'te doden. gebruik "kill <nick>" om een burger te doden.'))
'te doden. gebruik "dood <nick>" om een burger te doden.'))
elif wolf in var.ROLES["verrader"]:
pm(cli, wolf, ('Jij bent een \u0002verrader\u0002. Je bent net als elke andere '+
'burger en zelfs een ziener kan jij ware identiteit zien. '+
'Alleen rechercheurs kan. '))
else:
pm(cli, wolf, ('Je bent een \u0002c\u0002. In de nacht kun je vliegen. '+
'Gebruik "kill <nick>" om een burger te doden. Daarnaast, kun '+
'je "observe <nick>" gebruiken om te zien of iemand in bed is of niet. '+
'Observeren (observe) be schermt je tegen deelname bij het doden.'))
'Gebruik "dood <nick>" om een burger te doden. Daarnaast, kun '+
'je "observeer <nick>" gebruiken om te zien of iemand in bed is of niet. '+
'Observeren (observeer) be schermt je tegen deelname bij het doden.'))
if len(wolves) > 1:
pm(cli, wolf, 'Oh ja, Als je mij een prive bericht stuurd, stuur ik die door naar de wolven.')
else:
@ -2098,7 +2098,7 @@ def transition_night(cli): @@ -2098,7 +2098,7 @@ def transition_night(cli):
pm(cli, seer, ('Jij bent een \u0002ziener\u0002. '+
'Het is je werk om de wolf te vinden, je '+
'kan één visioen per nacht hebben. '+
'Gebruik "see <nick>" om de rol van een speler te zien.'))
'Gebruik "zie <nick>" om de rol van een speler te zien.'))
else:
pm(cli, seer, "Je bent een \02ziener\02.") # !simple
pm(cli, seer, "Spelers: "+", ".join(pl))
@ -2111,7 +2111,7 @@ def transition_night(cli): @@ -2111,7 +2111,7 @@ def transition_night(cli):
cli.msg(harlot, ('Je bent een \u0002onschuldige meisje\u0002. '+
'Je brengt de nacht door met één persoon per ronde. '+
'Als je een slachtoffer van een wolf of een wolf bezoekt, '+
'wordt je gedood. Gebruik "visit <nick>" om een speler te bezoeken.'))
'wordt je gedood. Gebruik "bezoek <nick>" om een speler te bezoeken.'))
else:
cli.notice(harlot, "Jij bent een \02onschuldige meisje\02.") # !simple
pm(cli, harlot, "Spelers: "+", ".join(pl))
@ -2124,7 +2124,7 @@ def transition_night(cli): @@ -2124,7 +2124,7 @@ def transition_night(cli):
cli.msg(g_angel, ('Jij bent een \u0002bescherm engel\u0002. '+
'Het is je werk om burgers te beschermen. Als je een wolf '+
'beschermd, is er een 50/50 kans dat je overlijdt, als je een slachtoffer '+
'beschermd, blijven ze leven. Gebruik "guard <nick>" om een speler te beschermen.'))
'beschermd, blijven ze leven. Gebruik "bescherm <nick>" om een speler te beschermen.'))
else:
cli.notice(g_angel, "Je bent een \02bescherm engel\02.") # !simple
pm(cli, g_angel, "Spelers: " + ", ".join(pl))
@ -2157,7 +2157,8 @@ def transition_night(cli): @@ -2157,7 +2157,8 @@ def transition_night(cli):
if norm_notify:
gun_msg = ("Jij hebt een geweer met zilveren kogels. Je kunt hem alleen "+
"overdag gebruiken. Als je op een wolf schiet, hij/zij zal direct sterven, maar schiet "+
"je een burger, de burger zal het waarschijnlijk overleven. Je hebt {0}.")
"je een burger, de burger zal het waarschijnlijk overleven. Gebruik !schiet <naam> om "+
"iemand neer te schieten. Je hebt {0}.")
else:
gun_msg = ("Je hebt een \02geweer\02 met {0}.")
if var.GUNNERS[g] == 1:

Loading…
Cancel
Save