|
|
@ -1224,7 +1224,7 @@ def begin_day(cli): |
|
|
|
var.GUARDED = {} |
|
|
|
var.GUARDED = {} |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
msg = ("De burgers moeten nu stemmen wie ze willen elimineren. "+ |
|
|
|
msg = ("De burgers moeten nu stemmen wie ze willen elimineren. "+ |
|
|
|
'gebruik "{0}lynch <nick>" om je stem door te geven. {1} stemmen '+ |
|
|
|
'gebruik "{0}hang <nick>" om je stem door te geven. {1} stemmen '+ |
|
|
|
'zijn nodig om iemand te elimineren.').format(botconfig.CMD_CHAR, len(var.list_players()) // 2 + 1) |
|
|
|
'zijn nodig om iemand te elimineren.').format(botconfig.CMD_CHAR, len(var.list_players()) // 2 + 1) |
|
|
|
cli.msg(chan, msg) |
|
|
|
cli.msg(chan, msg) |
|
|
|
var.LOGGER.logMessage(msg) |
|
|
|
var.LOGGER.logMessage(msg) |
|
|
@ -1425,7 +1425,7 @@ def chk_nightdone(cli): |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@cmd("lynch", "vote") |
|
|
|
@cmd("hang", "vote") |
|
|
|
def vote(cli, nick, chann_, rest): |
|
|
|
def vote(cli, nick, chann_, rest): |
|
|
|
"""Use this to vote for a candidate to be lynched""" |
|
|
|
"""Use this to vote for a candidate to be lynched""" |
|
|
|
chan = botconfig.CHANNEL |
|
|
|
chan = botconfig.CHANNEL |
|
|
@ -1522,7 +1522,7 @@ def retract(cli, nick, chann_, rest): |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@cmd("shoot") |
|
|
|
@cmd("schiet") |
|
|
|
def shoot(cli, nick, chann_, rest): |
|
|
|
def shoot(cli, nick, chann_, rest): |
|
|
|
"""Use this to fire off a bullet at someone in the day if you have bullets""" |
|
|
|
"""Use this to fire off a bullet at someone in the day if you have bullets""" |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@ -1637,7 +1637,7 @@ def shoot(cli, nick, chann_, rest): |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@pmcmd("kill") |
|
|
|
@pmcmd("dood") |
|
|
|
def kill(cli, nick, rest): |
|
|
|
def kill(cli, nick, rest): |
|
|
|
if var.PHASE in ("geen", "join"): |
|
|
|
if var.PHASE in ("geen", "join"): |
|
|
|
cli.notice(nick, "Er is geen spel bezig.") |
|
|
|
cli.notice(nick, "Er is geen spel bezig.") |
|
|
@ -1692,7 +1692,7 @@ def kill(cli, nick, rest): |
|
|
|
chk_nightdone(cli) |
|
|
|
chk_nightdone(cli) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@pmcmd("guard", "protect", "save") |
|
|
|
@pmcmd("bescherm", "protect", "save") |
|
|
|
def guard(cli, nick, rest): |
|
|
|
def guard(cli, nick, rest): |
|
|
|
if var.PHASE in ("geen", "join"): |
|
|
|
if var.PHASE in ("geen", "join"): |
|
|
|
cli.notice(nick, "Er is geen spel bezig.") |
|
|
|
cli.notice(nick, "Er is geen spel bezig.") |
|
|
@ -1741,7 +1741,7 @@ def guard(cli, nick, rest): |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@pmcmd("observe") |
|
|
|
@pmcmd("observeer") |
|
|
|
def observe(cli, nick, rest): |
|
|
|
def observe(cli, nick, rest): |
|
|
|
if var.PHASE in ("geen", "join"): |
|
|
|
if var.PHASE in ("geen", "join"): |
|
|
|
cli.notice(nick, "Er is geen spel bezig.") |
|
|
|
cli.notice(nick, "Er is geen spel bezig.") |
|
|
@ -1843,7 +1843,7 @@ def investigate(cli, nick, rest): |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@pmcmd("visit") |
|
|
|
@pmcmd("bezoek") |
|
|
|
def hvisit(cli, nick, rest): |
|
|
|
def hvisit(cli, nick, rest): |
|
|
|
if var.PHASE in ("geen", "join"): |
|
|
|
if var.PHASE in ("geen", "join"): |
|
|
|
cli.notice(nick, "Er is geen spel bezig.") |
|
|
|
cli.notice(nick, "Er is geen spel bezig.") |
|
|
@ -1897,7 +1897,7 @@ def is_fake_nick(who): |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@pmcmd("see") |
|
|
|
@pmcmd("zie") |
|
|
|
def see(cli, nick, rest): |
|
|
|
def see(cli, nick, rest): |
|
|
|
if var.PHASE in ("geen", "join"): |
|
|
|
if var.PHASE in ("geen", "join"): |
|
|
|
cli.notice(nick, "Er is geen spel bezig.") |
|
|
|
cli.notice(nick, "Er is geen spel bezig.") |
|
|
@ -2061,16 +2061,16 @@ def transition_night(cli): |
|
|
|
if normal_notify: |
|
|
|
if normal_notify: |
|
|
|
if wolf in var.ROLES["wolf"]: |
|
|
|
if wolf in var.ROLES["wolf"]: |
|
|
|
pm(cli, wolf, ('Jij bent een \u0002wolf\u0002. het is aan jou om alle burgers '+ |
|
|
|
pm(cli, wolf, ('Jij bent een \u0002wolf\u0002. het is aan jou om alle burgers '+ |
|
|
|
'te doden. gebruik "kill <nick>" om een burger te doden.')) |
|
|
|
'te doden. gebruik "dood <nick>" om een burger te doden.')) |
|
|
|
elif wolf in var.ROLES["verrader"]: |
|
|
|
elif wolf in var.ROLES["verrader"]: |
|
|
|
pm(cli, wolf, ('Jij bent een \u0002verrader\u0002. Je bent net als elke andere '+ |
|
|
|
pm(cli, wolf, ('Jij bent een \u0002verrader\u0002. Je bent net als elke andere '+ |
|
|
|
'burger en zelfs een ziener kan jij ware identiteit zien. '+ |
|
|
|
'burger en zelfs een ziener kan jij ware identiteit zien. '+ |
|
|
|
'Alleen rechercheurs kan. ')) |
|
|
|
'Alleen rechercheurs kan. ')) |
|
|
|
else: |
|
|
|
else: |
|
|
|
pm(cli, wolf, ('Je bent een \u0002c\u0002. In de nacht kun je vliegen. '+ |
|
|
|
pm(cli, wolf, ('Je bent een \u0002c\u0002. In de nacht kun je vliegen. '+ |
|
|
|
'Gebruik "kill <nick>" om een burger te doden. Daarnaast, kun '+ |
|
|
|
'Gebruik "dood <nick>" om een burger te doden. Daarnaast, kun '+ |
|
|
|
'je "observe <nick>" gebruiken om te zien of iemand in bed is of niet. '+ |
|
|
|
'je "observeer <nick>" gebruiken om te zien of iemand in bed is of niet. '+ |
|
|
|
'Observeren (observe) be schermt je tegen deelname bij het doden.')) |
|
|
|
'Observeren (observeer) be schermt je tegen deelname bij het doden.')) |
|
|
|
if len(wolves) > 1: |
|
|
|
if len(wolves) > 1: |
|
|
|
pm(cli, wolf, 'Oh ja, Als je mij een prive bericht stuurd, stuur ik die door naar de wolven.') |
|
|
|
pm(cli, wolf, 'Oh ja, Als je mij een prive bericht stuurd, stuur ik die door naar de wolven.') |
|
|
|
else: |
|
|
|
else: |
|
|
@ -2098,7 +2098,7 @@ def transition_night(cli): |
|
|
|
pm(cli, seer, ('Jij bent een \u0002ziener\u0002. '+ |
|
|
|
pm(cli, seer, ('Jij bent een \u0002ziener\u0002. '+ |
|
|
|
'Het is je werk om de wolf te vinden, je '+ |
|
|
|
'Het is je werk om de wolf te vinden, je '+ |
|
|
|
'kan één visioen per nacht hebben. '+ |
|
|
|
'kan één visioen per nacht hebben. '+ |
|
|
|
'Gebruik "see <nick>" om de rol van een speler te zien.')) |
|
|
|
'Gebruik "zie <nick>" om de rol van een speler te zien.')) |
|
|
|
else: |
|
|
|
else: |
|
|
|
pm(cli, seer, "Je bent een \02ziener\02.") # !simple |
|
|
|
pm(cli, seer, "Je bent een \02ziener\02.") # !simple |
|
|
|
pm(cli, seer, "Spelers: "+", ".join(pl)) |
|
|
|
pm(cli, seer, "Spelers: "+", ".join(pl)) |
|
|
@ -2111,7 +2111,7 @@ def transition_night(cli): |
|
|
|
cli.msg(harlot, ('Je bent een \u0002onschuldige meisje\u0002. '+ |
|
|
|
cli.msg(harlot, ('Je bent een \u0002onschuldige meisje\u0002. '+ |
|
|
|
'Je brengt de nacht door met één persoon per ronde. '+ |
|
|
|
'Je brengt de nacht door met één persoon per ronde. '+ |
|
|
|
'Als je een slachtoffer van een wolf of een wolf bezoekt, '+ |
|
|
|
'Als je een slachtoffer van een wolf of een wolf bezoekt, '+ |
|
|
|
'wordt je gedood. Gebruik "visit <nick>" om een speler te bezoeken.')) |
|
|
|
'wordt je gedood. Gebruik "bezoek <nick>" om een speler te bezoeken.')) |
|
|
|
else: |
|
|
|
else: |
|
|
|
cli.notice(harlot, "Jij bent een \02onschuldige meisje\02.") # !simple |
|
|
|
cli.notice(harlot, "Jij bent een \02onschuldige meisje\02.") # !simple |
|
|
|
pm(cli, harlot, "Spelers: "+", ".join(pl)) |
|
|
|
pm(cli, harlot, "Spelers: "+", ".join(pl)) |
|
|
@ -2124,7 +2124,7 @@ def transition_night(cli): |
|
|
|
cli.msg(g_angel, ('Jij bent een \u0002bescherm engel\u0002. '+ |
|
|
|
cli.msg(g_angel, ('Jij bent een \u0002bescherm engel\u0002. '+ |
|
|
|
'Het is je werk om burgers te beschermen. Als je een wolf '+ |
|
|
|
'Het is je werk om burgers te beschermen. Als je een wolf '+ |
|
|
|
'beschermd, is er een 50/50 kans dat je overlijdt, als je een slachtoffer '+ |
|
|
|
'beschermd, is er een 50/50 kans dat je overlijdt, als je een slachtoffer '+ |
|
|
|
'beschermd, blijven ze leven. Gebruik "guard <nick>" om een speler te beschermen.')) |
|
|
|
'beschermd, blijven ze leven. Gebruik "bescherm <nick>" om een speler te beschermen.')) |
|
|
|
else: |
|
|
|
else: |
|
|
|
cli.notice(g_angel, "Je bent een \02bescherm engel\02.") # !simple |
|
|
|
cli.notice(g_angel, "Je bent een \02bescherm engel\02.") # !simple |
|
|
|
pm(cli, g_angel, "Spelers: " + ", ".join(pl)) |
|
|
|
pm(cli, g_angel, "Spelers: " + ", ".join(pl)) |
|
|
@ -2157,7 +2157,8 @@ def transition_night(cli): |
|
|
|
if norm_notify: |
|
|
|
if norm_notify: |
|
|
|
gun_msg = ("Jij hebt een geweer met zilveren kogels. Je kunt hem alleen "+ |
|
|
|
gun_msg = ("Jij hebt een geweer met zilveren kogels. Je kunt hem alleen "+ |
|
|
|
"overdag gebruiken. Als je op een wolf schiet, hij/zij zal direct sterven, maar schiet "+ |
|
|
|
"overdag gebruiken. Als je op een wolf schiet, hij/zij zal direct sterven, maar schiet "+ |
|
|
|
"je een burger, de burger zal het waarschijnlijk overleven. Je hebt {0}.") |
|
|
|
"je een burger, de burger zal het waarschijnlijk overleven. Gebruik !schiet <naam> om "+ |
|
|
|
|
|
|
|
"iemand neer te schieten. Je hebt {0}.") |
|
|
|
else: |
|
|
|
else: |
|
|
|
gun_msg = ("Je hebt een \02geweer\02 met {0}.") |
|
|
|
gun_msg = ("Je hebt een \02geweer\02 met {0}.") |
|
|
|
if var.GUNNERS[g] == 1: |
|
|
|
if var.GUNNERS[g] == 1: |
|
|
|