Browse Source

Commando's vertaald

translation
Rogier Neeleman 10 years ago
parent
commit
825960ef08
  1. 33
      modules/wolfgame.py

33
modules/wolfgame.py

@ -1224,7 +1224,7 @@ def begin_day(cli):
var.GUARDED = {} var.GUARDED = {}
msg = ("De burgers moeten nu stemmen wie ze willen elimineren. "+ msg = ("De burgers moeten nu stemmen wie ze willen elimineren. "+
'gebruik "{0}lynch <nick>" om je stem door te geven. {1} stemmen '+ 'gebruik "{0}hang <nick>" om je stem door te geven. {1} stemmen '+
'zijn nodig om iemand te elimineren.').format(botconfig.CMD_CHAR, len(var.list_players()) // 2 + 1) 'zijn nodig om iemand te elimineren.').format(botconfig.CMD_CHAR, len(var.list_players()) // 2 + 1)
cli.msg(chan, msg) cli.msg(chan, msg)
var.LOGGER.logMessage(msg) var.LOGGER.logMessage(msg)
@ -1425,7 +1425,7 @@ def chk_nightdone(cli):
@cmd("lynch", "vote") @cmd("hang", "vote")
def vote(cli, nick, chann_, rest): def vote(cli, nick, chann_, rest):
"""Use this to vote for a candidate to be lynched""" """Use this to vote for a candidate to be lynched"""
chan = botconfig.CHANNEL chan = botconfig.CHANNEL
@ -1522,7 +1522,7 @@ def retract(cli, nick, chann_, rest):
@cmd("shoot") @cmd("schiet")
def shoot(cli, nick, chann_, rest): def shoot(cli, nick, chann_, rest):
"""Use this to fire off a bullet at someone in the day if you have bullets""" """Use this to fire off a bullet at someone in the day if you have bullets"""
@ -1637,7 +1637,7 @@ def shoot(cli, nick, chann_, rest):
@pmcmd("kill") @pmcmd("dood")
def kill(cli, nick, rest): def kill(cli, nick, rest):
if var.PHASE in ("geen", "join"): if var.PHASE in ("geen", "join"):
cli.notice(nick, "Er is geen spel bezig.") cli.notice(nick, "Er is geen spel bezig.")
@ -1692,7 +1692,7 @@ def kill(cli, nick, rest):
chk_nightdone(cli) chk_nightdone(cli)
@pmcmd("guard", "protect", "save") @pmcmd("bescherm", "protect", "save")
def guard(cli, nick, rest): def guard(cli, nick, rest):
if var.PHASE in ("geen", "join"): if var.PHASE in ("geen", "join"):
cli.notice(nick, "Er is geen spel bezig.") cli.notice(nick, "Er is geen spel bezig.")
@ -1741,7 +1741,7 @@ def guard(cli, nick, rest):
@pmcmd("observe") @pmcmd("observeer")
def observe(cli, nick, rest): def observe(cli, nick, rest):
if var.PHASE in ("geen", "join"): if var.PHASE in ("geen", "join"):
cli.notice(nick, "Er is geen spel bezig.") cli.notice(nick, "Er is geen spel bezig.")
@ -1843,7 +1843,7 @@ def investigate(cli, nick, rest):
@pmcmd("visit") @pmcmd("bezoek")
def hvisit(cli, nick, rest): def hvisit(cli, nick, rest):
if var.PHASE in ("geen", "join"): if var.PHASE in ("geen", "join"):
cli.notice(nick, "Er is geen spel bezig.") cli.notice(nick, "Er is geen spel bezig.")
@ -1897,7 +1897,7 @@ def is_fake_nick(who):
@pmcmd("see") @pmcmd("zie")
def see(cli, nick, rest): def see(cli, nick, rest):
if var.PHASE in ("geen", "join"): if var.PHASE in ("geen", "join"):
cli.notice(nick, "Er is geen spel bezig.") cli.notice(nick, "Er is geen spel bezig.")
@ -2061,16 +2061,16 @@ def transition_night(cli):
if normal_notify: if normal_notify:
if wolf in var.ROLES["wolf"]: if wolf in var.ROLES["wolf"]:
pm(cli, wolf, ('Jij bent een \u0002wolf\u0002. het is aan jou om alle burgers '+ pm(cli, wolf, ('Jij bent een \u0002wolf\u0002. het is aan jou om alle burgers '+
'te doden. gebruik "kill <nick>" om een burger te doden.')) 'te doden. gebruik "dood <nick>" om een burger te doden.'))
elif wolf in var.ROLES["verrader"]: elif wolf in var.ROLES["verrader"]:
pm(cli, wolf, ('Jij bent een \u0002verrader\u0002. Je bent net als elke andere '+ pm(cli, wolf, ('Jij bent een \u0002verrader\u0002. Je bent net als elke andere '+
'burger en zelfs een ziener kan jij ware identiteit zien. '+ 'burger en zelfs een ziener kan jij ware identiteit zien. '+
'Alleen rechercheurs kan. ')) 'Alleen rechercheurs kan. '))
else: else:
pm(cli, wolf, ('Je bent een \u0002c\u0002. In de nacht kun je vliegen. '+ pm(cli, wolf, ('Je bent een \u0002c\u0002. In de nacht kun je vliegen. '+
'Gebruik "kill <nick>" om een burger te doden. Daarnaast, kun '+ 'Gebruik "dood <nick>" om een burger te doden. Daarnaast, kun '+
'je "observe <nick>" gebruiken om te zien of iemand in bed is of niet. '+ 'je "observeer <nick>" gebruiken om te zien of iemand in bed is of niet. '+
'Observeren (observe) be schermt je tegen deelname bij het doden.')) 'Observeren (observeer) be schermt je tegen deelname bij het doden.'))
if len(wolves) > 1: if len(wolves) > 1:
pm(cli, wolf, 'Oh ja, Als je mij een prive bericht stuurd, stuur ik die door naar de wolven.') pm(cli, wolf, 'Oh ja, Als je mij een prive bericht stuurd, stuur ik die door naar de wolven.')
else: else:
@ -2098,7 +2098,7 @@ def transition_night(cli):
pm(cli, seer, ('Jij bent een \u0002ziener\u0002. '+ pm(cli, seer, ('Jij bent een \u0002ziener\u0002. '+
'Het is je werk om de wolf te vinden, je '+ 'Het is je werk om de wolf te vinden, je '+
'kan één visioen per nacht hebben. '+ 'kan één visioen per nacht hebben. '+
'Gebruik "see <nick>" om de rol van een speler te zien.')) 'Gebruik "zie <nick>" om de rol van een speler te zien.'))
else: else:
pm(cli, seer, "Je bent een \02ziener\02.") # !simple pm(cli, seer, "Je bent een \02ziener\02.") # !simple
pm(cli, seer, "Spelers: "+", ".join(pl)) pm(cli, seer, "Spelers: "+", ".join(pl))
@ -2111,7 +2111,7 @@ def transition_night(cli):
cli.msg(harlot, ('Je bent een \u0002onschuldige meisje\u0002. '+ cli.msg(harlot, ('Je bent een \u0002onschuldige meisje\u0002. '+
'Je brengt de nacht door met één persoon per ronde. '+ 'Je brengt de nacht door met één persoon per ronde. '+
'Als je een slachtoffer van een wolf of een wolf bezoekt, '+ 'Als je een slachtoffer van een wolf of een wolf bezoekt, '+
'wordt je gedood. Gebruik "visit <nick>" om een speler te bezoeken.')) 'wordt je gedood. Gebruik "bezoek <nick>" om een speler te bezoeken.'))
else: else:
cli.notice(harlot, "Jij bent een \02onschuldige meisje\02.") # !simple cli.notice(harlot, "Jij bent een \02onschuldige meisje\02.") # !simple
pm(cli, harlot, "Spelers: "+", ".join(pl)) pm(cli, harlot, "Spelers: "+", ".join(pl))
@ -2124,7 +2124,7 @@ def transition_night(cli):
cli.msg(g_angel, ('Jij bent een \u0002bescherm engel\u0002. '+ cli.msg(g_angel, ('Jij bent een \u0002bescherm engel\u0002. '+
'Het is je werk om burgers te beschermen. Als je een wolf '+ 'Het is je werk om burgers te beschermen. Als je een wolf '+
'beschermd, is er een 50/50 kans dat je overlijdt, als je een slachtoffer '+ 'beschermd, is er een 50/50 kans dat je overlijdt, als je een slachtoffer '+
'beschermd, blijven ze leven. Gebruik "guard <nick>" om een speler te beschermen.')) 'beschermd, blijven ze leven. Gebruik "bescherm <nick>" om een speler te beschermen.'))
else: else:
cli.notice(g_angel, "Je bent een \02bescherm engel\02.") # !simple cli.notice(g_angel, "Je bent een \02bescherm engel\02.") # !simple
pm(cli, g_angel, "Spelers: " + ", ".join(pl)) pm(cli, g_angel, "Spelers: " + ", ".join(pl))
@ -2157,7 +2157,8 @@ def transition_night(cli):
if norm_notify: if norm_notify:
gun_msg = ("Jij hebt een geweer met zilveren kogels. Je kunt hem alleen "+ gun_msg = ("Jij hebt een geweer met zilveren kogels. Je kunt hem alleen "+
"overdag gebruiken. Als je op een wolf schiet, hij/zij zal direct sterven, maar schiet "+ "overdag gebruiken. Als je op een wolf schiet, hij/zij zal direct sterven, maar schiet "+
"je een burger, de burger zal het waarschijnlijk overleven. Je hebt {0}.") "je een burger, de burger zal het waarschijnlijk overleven. Gebruik !schiet <naam> om "+
"iemand neer te schieten. Je hebt {0}.")
else: else:
gun_msg = ("Je hebt een \02geweer\02 met {0}.") gun_msg = ("Je hebt een \02geweer\02 met {0}.")
if var.GUNNERS[g] == 1: if var.GUNNERS[g] == 1:

Loading…
Cancel
Save